piątek, 24 stycznia 2014

Erykah Badu nową twarzą Givenchy

Nie dawno trafiłam na artykuł, w którym była mowa o jednej z moich ulubionych artystek na świecie, czyli  ERYKAH BADU ! Uwielbiam jej muzykę, twórczość, styl bycia. Miałam też okazję w 2011 roku być na jej koncercie w Warszawie, co było dla mnie mega wielkim przeżyciem.
W kampanii wiosennej 2014 Givenchy to właśnie Ona weźmie udział. Riccardo Tisci wybrał ją jak sam twierdzi za styl, świetnie poczucie proporcji i kolorów. Z czym oczywiście sama się zgadzam. Styl Erykah jest bardzo ciekawy. Jest dużo kolorów, ciekawych wzorów, przełamuje schematy.
Co jest bardzo ciekawe, w tej kampanii brak jest białych modelek.
Co o tym sądzicie?
Ja osobiście jestem zachwycona i z niecierpliwością czekam na tę kampanię!!!
Sylwia :)




                                          A to jedno ze zdjęć do kolekcji wiosennej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz