wtorek, 29 lipca 2014

Chill Time

Po wielu przygodach i  bardzo dużym zmęczeniu czas najwyższy odpocząć. Ja po okresie kaleki najpierw z dwoma kulami, potem z jedną, aż teraz Francja-Elegancja prawie jak przed operacją. Okropny but ortopedyczny zamieniony na ulubione buty wiec można szaleć hahahah ;). Sylwia po kolonii tanecznej z dziećmi również odpoczywa. Jak narazić jesteśmy od siebie oddzielone o jakieś 250 km, ale okazuje się że cząstka każdej z nas jest z drugą jak amulet. Bo poza podobnymi pasami mamy podobny kod genetyczny. Niedawno naukowcy odkryli, że poza zainteresowaniami przyjaciół łączy ok. 1% wspólnych wariantów genetycznych. To jakby krewni podobni pod względem funkcjonowania. Wychodzi na to, że prawdziwych przyjaciół nie można stracić bo ich cząstka zawsze będzie w nas. Miłego odpoczynku Kochani i kochajcie swoich przyjaciół bo to Wasi krewni ;) Buziaki :*.


I można nadrobić zaległości i wracać do aktywnego życia :).

5 komentarzy:

  1. pocieszny wpis, dobrze że naukowcy takie rzeczy też badają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam http://bejeans.pl/ ,gdzie znajdziecie ubrania i dodatki popularnych marek. Wyprzedaże aż 70 % taniej! Dostępna już najnowsza kolekcja na nadchodzącą jesień. Każdy znajdzie coś dla siebie. Kolekcje damskie i męskie, szeroki wybór asortymentu i atrakcyjne promocje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania, kosztują jednak bardzo dużo z tego co widzę. Jak zdobyć gotówkę na te ubrania? Prowadzę blog finansowy pod tym adresem www, gdzie zapraszam dalej do dyskusji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś brakuje fajnych blogów o modzie, nie każdemu chce się je prowadzić i szkoda. Sama szukałam, bo nie mam za bardzo pojęcia, jak przy mojej figurze mam się ubierać, ale na szczęście tutaj https://cavaricci.pl/12-bluzy/ znalazłam fajne, gotowe zestawy i stylizacje. Jakoś sobie poradzę.

    OdpowiedzUsuń