piątek, 13 grudnia 2013

12 par butów dla 12 kochanek czyli '12 shoes for 12 lovers'

Ostatnio mówi się o wyjątkowym projekcie nowojorskiego projektanta Sebastiana Errazuriza. Zaprojektował on 12 par butów by upamiętnić 12 swoich kochanek. Każda para butów ma odzwierciedlać to jakie były jego kochanki, pokazać ich charakter poprzez projekty.
Na swojej stronie projektant opisał każdą z kochanek, nadając jej pseudonim i umieszczając zdjęcie.
Co sądzicie o takim projekcie? Wydaje mi się, że jest to bardzo ciekawa i nietypowa inicjatywa.
A same buty? Mi przypadły do gustu buty N0 9 "The Boss" Rachel.
Więcej informacji o poszczególnych modelach butów na stronie: http://12shoesfor12lovers.com/

A oto kilka modeli :







Sylwia :)
 

3 komentarze:

  1. Na facetów to jednak trzeba uważać :)
    Projekt głośny, ciekawy, inny ale same buty no cóż jak mówi moja przyjaciółka "du.. nie urywają"

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę za bardzo ekstrawaganckie jak dla mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń