poniedziałek, 9 grudnia 2013

#MnM4 Iron by Qπш

Ku mojemu zdziwieniu Nasz cykl " Mikroskopowo na Modę" cieszy się dużą popularnością. Jest mi bardzo miło i mam nadzieję, że będzie tak dalej. 

ROBERT KUPISZ  - Iron by Qπш zima 2013/2014
IRON by QПШ, Zima 2104/15
IRON by QПШ, Zima 2104/15
IRON by QПШ, Zima 2104/15
IRON by QПШ, Zima 2104/15
 
Człowiek wielu talentów. Tancerz, model, stylista fryzur i projektant mody. Perfekcjonista wszystko co robi to na 100 %. Choć projektantem jest od niedawna to Kupiszowski styl jest od razu rozpoznawany.

Najnowsza kolekcja utrzymana jest w wojskowo- harleyowym klimacie. Skóry, ciężkie i sztywne materiały. Moro i czerń. Surowe konstrukcje, mało podkreślające kobiece kształty a raczej skupiające się na wygodzie. Lubię styl Roberta, ale nie od stóp do głów. Robi świetne koszulki czy sukienki które trzeba odpowiednio wystylizować, żeby nie były zbyt rock'n'rollowe. Chyba, że ktoś lubi taki styl, mnie on nie przekonuje. Podzielcie się swoją opinią o pokazie.
rock‘n’rollKoniecznie napiszcie jaka jest Wasza opinia o najnowszej kolekcji.


Mój faworyt czarny pikowany płaszcz. Pozdrawiam M.




harleyowców

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz